vrijdag 23 december 2011

Accessorize me UP

Een van de meest vervellende dingen aan shoppen in Nederland is dat, ook al doe je zoveel moeite, ga je naar ander kant van het land om te shoppen, je wel altijd terugkomt met dingen die je een week later op iemand anders ziet...

Als dat bij mij gebeurt, wil ik mezelf altijd het liefst verstoppen en hopen dat het meisje daar met hetzelfde jas en die ander meisje met dezelfde schoen mij niet ziet!!!

Wat doe jij dan als dat jou overkomt?

Een tip van mij is het gebruik maken van accessoires. Tegenwoordig zijn er genoeg accessoires waarmee jij je look kan personalizen.

Een enkele voorbeelden van goede accessoiresen zijn:
-Broches (spelden)
-Brillen
-Sjaal
-Handschoenen
-Mutsen, hoeden, (haaraccessoires)
-Sokken
-Tassen

*klik op de woorden voor meer inspiraties.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten